Αγώνας δρόμου για το brand name «Μακεδονία» με υψηλό κόστος
Περίπου 4.000 ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν στην ταυτότητα ή τα προϊόντα τους τον όρο «Μακεδονία» πρέπει να τον κατοχυρώσουν, για να μην έχουν προβλήματα μετά την εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών. Όπως αναφέρει η Καθημερινή, μόλις 24 ελληνικές επιχειρήσεις έχουν κατοχυρώσει τον όρο στο Ευρωπαϊκό Μητρώο (EUIPO) που εδρεύει στο Αλικάντε της Ισπανίας και καμία στο αντίστοιχο Παγκόσμιο Μητρώο (WIPO) που εδρεύει στη Γενεύη.
Από την ΠΓΔΜ, δύο επιχειρήσεις έχουν σπεύσει στη Γενεύη για να κατοχυρώσουν τη «Μακεδονία» στα προϊόντα τους.
Σημειώνεται ότι η όλη διαδικασία έχει κόστος από 2.000 έως 8.000 ευρώ ανά επωνυμία.