Τα Γυμνάσια Άστρους και Αγίου Ανδρέα στο πρόγραμμα eTwinning
Τα Γυμνάσια Άστρους και Αγίου Ανδρέα στο πρόγραμμα eTwinning
Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning το Γυμνάσιο Άστρους και το Γυμνάσιο Αγίου Ανδρέα συμμετέχουν στο εγκεκριμένο αναφερόμενο πρόγραμμα (Μάρτιος – Ιούνιος 2023), με τίτλο 1) “Ένα Ταξίδι στον Τσακώνικο Πολιτισμό”, “A Journey to Tsakonian Culture” και 2) “A Magical Journey…

Στο πρόγραμμα επιπλέον συμμετέχουν μαθητές από τα Γυμνάσια Τυρού, Λεωνιδίου και Ίλιου Αττικής, το σχολείο της Ισπανίας Colegio Santo Tomás de Aquino Inca και τέλος το σχολείο της Ρουμανίας Școala Gimnazială Nr 30 Timișoara.

Στο πρόγραμμα παίρνουν μέρος 180 μαθητές και 20 εκπαιδευτικοί.

Η δεύτερη ημέρα του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στο Άστρος και περιλάμβανε επίσκεψη και ξενάγηση στο Λαογραφικό Μουσείο ΕΠΑΛ Άστρους καθώς και στο υπαίθριο θεματικό πάρκο ελιάς που βρίσκεται στον αύλειο χώρο του σχολείου, επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Χώρο του Μουσείου Άστρους όπου ενημερώθηκαν για την Δεύτερη Εθνοσυνέλευση των Ελλήνων που έγινε πριν 200 χρόνια στον ιστορικό αυτόν τόπο. Τέλος στο Ίδρυμα Μνήμη Αγγελικής και Λεωνίδα Ζαφείρη έλαβε χώρα η παρουσίαση των προγραμμάτων. Παρουσιάστηκε  η θεματική της Τσακώνικης αρχιτεκτονικής, ο Τσακώνικος χορός, έγινε ιστορική αναδρομή για την Τσακώνικη διάλεκτο και ακολούθησαν παιχνίδια στα Τσακώνικα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών.

Το eTwinning είναι μια Ευρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας διάφορα σχολεία, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες.

Ο Δήμαρχος Βόρειας Κυνουρίας Γιώργος Καμπύλης δήλωσε: «Η αξία του προγράμματος έγκειται στην ποιοτική γνώση που προσδίδει στους μαθητές αξιοποιώντας νέες μεθόδους εκπαίδευσης. Η διαθεματικότητα,  η  συνεργατικότητα  και  η  ανταλλαγή  πολιτιστικής κουλτούρας κυριαρχούν σε αυτό το πρόγραμμα. Η ιδιαίτερη ιδέα για τη μελέτη της πολιτιστικής κληρονομιάς της Τσακωνιάς και η γνωριμία με αντίστοιχες άλλων χωρών ξεφεύγει από την πεπατημένη οδό της κλασσικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποιούν τους νέους αναφορικά με την πολιτιστική τους ταυτότητα. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς για τη συνδιαμόρφωση μιας ακόμη μοναδικής και ουσιαστικής εμπειρίας».

2 7

6

4